суботу, 25 вересня 2021 р.

 

Тестування «Визначення здатності до саморозвитку»

 Прочитайте уважно наведені твердження та оцініть, наскільки кожне з них справедливе щодо вас. Відповідайте «Так», «ні», «не знаю».

1. У мене часто виникає бажання якомога більше дізнатися про себе.

2. Я вважаю, що нема потреби щось змінювати в собі.

3. Я впевнений(на) у своїх силах.

4. Я вірю, що все задумане мною здійсниться.

5. У мене немає бажання знати свої плюси і мінуси.

6. У своїх планах я частіше сподіваюся на талант, ніж на себе.

7. Я можу краще й ефективніше працювати.

8. Я можу примусити себе змінитися в разі потреби.

9. Мої невдачі зазвичай пов’язані з нездатністю виконувати задумане.

10. Мене цікавить думка інших щодо моїх якостей і можливостей.

11. Мені важко самостійно реалізувати задумане і виховувати себе.

12. У будь-якій справі я не боюсь невдач і помилок.

13. Мої якості й уміння відповідають вимогам моєї професії.

14. Обставини сильніші за мене, навіть коли я дуже хочу щось зробити.

Опрацювання результатів

Підрахуйте кількість балів. За кожне: «Так» — 3 бали; «Ні» — 2 бали; «Не знаю» — 0 балів.

0-20 балів. Ви, бажаючи більше знати про себе, ще не володієте навичками самовдосконалення. Труднощі у самовихованні не повинні викликати у вас реакції «не вийде — значить, не буду робити». У самовдосконаленні, якщо ви наважились на це, потрібно пам’ятати мудрість Сенеки: «Свої здібності людина може пізнати, лише намагаючись їх застосувати».

21-34 бали. Уважно поспостерігайте за собою, попросіть про це своїх товаришів і друзів. намагайтесь зрозуміти, де на вас очікують найбільші труднощі, що заважає вашому саморозвитку. Через певний час роботи над собою протестуйтеся ще раз і порівняйте результати. За бажанням ви зможете змінити стан справ на краще.

35-42 бали. Ви готові до саморозвитку, що сприяє професійному зростанню.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Інформаційний фото-флешмоб до дня прав дитини. Учні 5 класів знайомилися з основними правими та обов'зками дітей.